PRIDno-2024-281
Sanoma Media Finland Oy teki monikanavaisen tarjouksen matkailumarkkinointitoimenpiteiden kokonaisuuden toteuttamiseksi vuonna 2024. Tarjous sisältää mainontaa niin printtilehdissä, digikanavissa kuin radiossa maalis-syyskuussa 2024. Hankinnan kokonaisarvo on 47 000 euroa (alv 0 %).
Hankintaa valmistellessa on otettu huomioon markkinointikanavien sopivuus kokonaisuutena kyseessä olevalle kampanjalle sekä kanavien tavoittaman yleisön laajuus ja tavoiteltavat kohderyhmät. Sanoma Media Finland Oy:n tarjouksen katsottiin olevan aikataulultaan, kanaviltaan, laajuudeltaan ja tavoittavuudeltaan sopivin kokonaisuus vuoden 2024 Yyterin ja muun matkailun mainontaan.
Hankintaan liittyvät kustannukset osoitetaan elinvoima- ja ympäristötoimialan kustannuspaikalle 1414540001 Visit Pori.
Toimivalta
Elinvoima- ja ympäristötoimialan toimintasäännön 11 §:n mukaan toimialajohtajalla on hankintavaltuudet enintään 100.000 euroon asti.
Kaupungin matkailu- ja markkinointiyksikkö toteuttaa vuonna 2024 Yyterin ja muun matkailun monikanavaisen markkinointikampanjan. Kampanjan parhaimman näkyvyyden takaamiseksi tarvitaan laaja valikoima markkinointikanavia, jotka tavoittavat haluttuja kohderyhmiä. Matkailu- ja markkinointiyksikkö kävi markkinavuoropuhelua eri monikanavaisten mediayhtiöiden kanssa, joiden perusteella aiheeseen liittyen saatiin erilaisia tarjouksia.
Päätän edellä mainituin perustein hankkia markkinointikampanjan mainostilaa monikanavaisesti Sanoma Media Finland Oy:ltä.