PRIDno-2025-2710
Hankinta toteutetaan vuonna 2023 Porin kaupungin kilpailutettujen markkinointiviestintä kumppanien kesken. Markkinointiviestinnän alkuosan toteutti Staart Oy, joka on kokonaistalouden kannalta järkevä vaihtoehto jatkoitoimenpiteiden osalta. Valitiin markkinointiviestinnän jatkotoimenpiteiden toteuttajaksi Staart Oy
Sopimuskausi on 1.5.2025-31.1.2026 ja se alkaa, kun hankintapäätös on saanut lainvoiman ja sopimus on allekirjoitettu.
Porin merituulikeskus markkinoinnin jatkotoimet
Kyseessä on kansallisen kynnysarvon alittava pienhankinta, hankinnan ennakoitu arvo on 41.000 € ALV 0 %.
Hankinnan sisältö:
1. Markkinointiviestinnän jatkokehitys
Markkinointiviestinnän materiaalit ja kehitys:
· Verkkosivuston rakenteen optimointi ja sen toimenpiteet
· Verkkosivuston sisällön rikastaminen
· Verkkopalvelun jatkokehitystä sekä tarvittavien lisämateriaalien toteutusta esimerkiksi tapahtuma- ja presentaatiokäyttöön
· Viestintäsuunnitelma 2025 toimenpide-ehdotuksineen: sisältäen mm. omat tapahtumat, osallistuminen messuille, räätälöidyt mediatapaamiset ja - vierailut, keskuksen eri toimijoiden yhteisöllisyyttä vahvistavat tapahtumat
2. Viestintätoimenpiteet
Säännöllinen ja proaktiivinen viestintä vuodelle 2025
· Sisällöntuotanto hankkeen omiin medioihin kuukausittain
· Säännöllinen viestintä uutisarvoisista tapahtumista kuukausittain
· Räätälöidyt mediatapaamiset ja -vierailut: 3 mediakontaktia tavoitemedioihin
Päätän edellä mainituin kokonaistaloudellisin perustein, että Porin merituulikeskuksen markkiointiviestinnän jatkotoimenpiteet hankitaan Staart Oy:ltä.